Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ ապրիլ- մայիս
Նպատակը՝
- սովորողների որոնողական ու հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
- Թվեր բազմության ավելի խորը ուսումնասիրություն
- Թվերի պատմության ճանաչում
- Սովորողները ուսումնասիրեն թվերի ծագումը և նրանց զարգացման պատմությունը
4-5-րդ դասարանի սովորողները կուսումնասիրեն՝ բնական և կոտորակային դրական թվերի ծագումը։ Կորոնեն ու կպարզեն, թե երբ և ում կողմից են ստեղծվել՝
- Թվանշանները
- Բնական թվերը
- Արաբական թվեր
- Հռոմեական թվեր
- Կոտորակային թվեր։
Սովորողները կուսումնասիրեն և կբնութագրեն միանիշ ու բազմանիշ թվերը։ ԿԿատարեն նաև բազմանիշ թվերի հետ 4 թվաբանական գործողություններ։
- Թվի ծագումը
- Բազմանիշ թվերի դիրքային գրառման դասերը և կարգերը:
- Կարգային միավորներ
- Թվերի ներկայացումը կարգային միավորների գումարի տեսքով
- Թվերի դիրքային գրությունը
- Թվերի ընթերցումը
- Զույգ և կենտ թվեր
- Թվերի կցագրումը
- Թվերի համեմատումը
- Թվերի դասավորումը նվազման և աճման կարգով
- Բազմանիշ թվերի հետ գործողությունները՝ գումարում, հանում, բազմապատկում և բաժանում
- Մնացորդով բաժանում
- Թվային հաջորդականություններ
- Թվի քանակի որոշումը կախված թվանշանների քանակից
Ընթացքը՝
- Յուրաքանչյու սովորող պետք է ընտրի թվերի մի բազմություն և ուսումնասիրի այդ թվերի ծագումը։ Պարզի, թե երբ և ում կողմից են ստեղծվել այդ թվերը։
- Սովորողները միասին կքննարկեն իրենց հետազոտության արդյունքները։
- Սովորողները կուսումնասիրեն և կբնութագրեն միանիշ ու բազմանիշ թվերը։
Արդյունքը․
- սովորողների որոնողական ու հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում
- Թվեր բազմության ավելի խորը ուսումնասիրություն
- Թվերի պատմության ճանաչում
- Սովորողները կուսումնասիրեն թվերի ծագումը և նրանց զարգացման պատմությունը և արդյունքները ֆոտոշարքի և ռադիոպատումի տեսքով կտեղադրեն իրենց բլոգներում։